Sizde r10.net'te uğradığınız haksızlıkları yazın yayınlayalım

Haksız yere banlandızmı konunuzmu silindi yönetimin işine gelmeyen bir durumumu ortaya çıkardınız ancak olay hemen kapatıldımı gelin çekinmeden r10.net'te uğradığınız haksızlıkları
antir10net@gmail.com a anlaşılır bir dille edeplice yazın hemen yayınlayalım...

Böylece www.r10.net in gerçek yüzü ve yönetimdeki bir kaç çapulcunu gerçek yüzleri ortaya çıksın

antir10net@gmail.com

22 Temmuz 2009 Çarşamba

R10.net yedegi geri yuklendi simdi ne olacak ?

Evet r10 kaos ortamından 1 gün önceki yedeğe dönerek kurtulmuşa benziyor.

Ancak Labidu hala admin yönetim aynen geri geldi acaba tekrar düzenleme yapılacak mı ?

Z.YÜKSEL in labidunun ne mal olduğunu ortaya çıkardığı konuda silinmiş oldu. Umarım konu tekrar açılır ve bu gerçeği daha fazla kişi görür.

Bu arada bazı ziyaretçilerimiz hack loglarını koysaydınız merak ettik demiş. Herhangi bir hack indexi falan yok. sadece casey 2.kez labidunun yada radminin üyeliğini hackleyerek admin yaptı kendini ve konusunu açıp üyeleri labidu konusunda uyandırmaya çalıştı. Birde yapmaması gereken birşey yaparak duyuru kısmına virüs koymuş, o siteye girenler hemen şifrelerini değiştirip virüs taraması yapsınlar.

Evet son gelişmelerle sizlerle olucaz.

Düzeltme:
http://www.cyber-mirror.org/Mirror/89383/r10.net/google-adsense/announcements.html

5 yorum:

Kaptan dedi ki...

http://zone-h.org/mirror/id/9282633
bu da mirror.

r10nun database 50 liradan satılıyo iyinetden sonra r10 devride kapandı. labudi gibi yavşaklar sonunu getirdi.

radmine geçmiş olsun ama olması gerekende buydu.

zamanında r10 küçücüktü iyinet ddos yiyince orayı adam ettik. bunlarında götü uzun zamandır kalkıyodu kısmet bu geceyeymiş..

bu iş burda da bitmez.

9 değil 90 server olsa 90 bin ordunun karşısında duramazlar ;)

Anonim dedi ki...

gelişmeleri merakla izliyoruz, zaten burası da olmasa haberimiz olmayacak. şu itirafı da görebilseydim keşke. labudinin o anki suratınıda...

Anonim dedi ki...

kaptan, site açık ayrıca 8 gb db yi nasıl çektiniz a.q , yalan

Anonim dedi ki...

KaRaSeyTaN : Siteye basan bizleriz :) r10 mus biz eskidende bu sanal alemde vardik simdide variz sadece 9 10 aydir elimizi ayagimizi cektik r10 gorevli adminleri küfür etmişler :) kimki onlar insan olmasini bilene ne zarar gelir hadi size kolay gelsin r10.net birdaha bize bulaşir tekrar ulaşir :) neyse 8 gb evet db once db yi cekildi arkasindan index atildi

yasak dedi ki...

hahaha databaseyi mi indirmisler ulan db yi download etmek demek Sayisal lotoyu onceden tahmin etmek demek amk bide 8 gb diyo !