Sizde r10.net'te uğradığınız haksızlıkları yazın yayınlayalım

Haksız yere banlandızmı konunuzmu silindi yönetimin işine gelmeyen bir durumumu ortaya çıkardınız ancak olay hemen kapatıldımı gelin çekinmeden r10.net'te uğradığınız haksızlıkları
antir10net@gmail.com a anlaşılır bir dille edeplice yazın hemen yayınlayalım...

Böylece www.r10.net in gerçek yüzü ve yönetimdeki bir kaç çapulcunu gerçek yüzleri ortaya çıksın

antir10net@gmail.com

31 Temmuz 2009 Cuma

En kotu moderator anketimize katılın...

Bildiğiniz gibi r10 daki moderatörlerin büyük bir kısmı şu an ki rütbesine ya labidunun arkadaşı olduğu için, ya bir işini halletiği için yada borç para verdiği için falan ulaşabilmiştir. O kadar olay yaşanmasına rağmen bu durum halen düzeltilememiş ve böyle devam etmektedir. Üyeler ise bu duruma maalesef müdahale edememekte msn üzerinden moderatörlerden küfür ve hakaret yiyebilmekte ve ekmek paralarından olmamaları için ''tamam abi'' diyerek bu küfürleri kabul etmektedirler.

Ancak tüm r10 üyelerini sonuna kadar savunacak hiçbir moderatörtün yada labidu efendinin borusunun ötemeyeceği antir10net.blogspot.com adresi tüm r10 üyelerinin yanında olmaya ve onların haklarını aramaya devam edecektir. Bu yüzden tüm r10 üyeleri uğradığı haksızlıkları yada yaşadığı olayları sevmediği moderatörleri burada söylemekte özgürdür.

Şimdi ise bir anketle r10 daki moderatörlerin hangisinin en sevilmeyen olduğunu tespit edeceğiz. Tabiki buradaki sonuç hiçbir şeyi değiştirmeyecektir labidu yine bildiğini okumaya devam edecektir. Radmin ise gelip ''tamam köklü değişimler yapacağız yönetimde'' diyip herkesin yetkisini alıp ''hadi buyrun tüm şikayetlerinizi yazın'' diyip herkesin eteklerindeki taşı dökmesini bekleyip ardından herkesin yetkisini geri verecektir. Süper çözüm değil mi :) Bu işten kim karlı çıktı tabiki hangi üyenin kendisini hakkında kötü düşündüğünü öğrenen ve onları banlamaya hazır olan modlar... :)

Neyse oylarınızı kullanının bakalım...

12 yorum:

Anonim dedi ki...

Hititajans başı çeker zaten.

EkOlun nasıl mod. olduğunu herkes biliyor zaten.

EmirX dallaması adtech zımbırtısı olayından mod. oldu zaten, forumda hiç online görmüyorum

Trn'ın hangi amaçla mod. olduğunu bilmiyen yoktur, zamanında ona buna ben mod. olmam diyip, mod. teklifi gidince uça uça giden birisidir, bazı arkadaşları labidu yalağıda derler.

Mois'ide hiç online görmedim amacı link satmak,almak v.s

Anonim dedi ki...

beyler EkoL nasıl mod oldu acaba bileniniz varmı? adam Link Değişiminden başka bir yere konu açmamış cevaplarınız bekliyorum.

Şaban dedi ki...

Ekolunda kokusu yakında çıkar merak etme.

Anonim dedi ki...

Diyecek söz yok.

Anonim dedi ki...

HititAjans mı desem Trn mi desem kararsız kaldım şimdi.

Anonim dedi ki...

ben hepsini işaretledim, nasıl olsa labudinın işe yaramaz takımı :)

yorumsuzuz dedi ki...

ya bileder labidu boşta bu hitiajansa artık bütün millet kıl oluyor zaten olunmayacak gibide deil. herkez klavye delikanlısı anasını satayım birtane varmı adam akıllı?

Anonim dedi ki...

Şunu diyebilirim tRn botnetçinin tekidir. Özellikle e-okul kelimesinde kasan sitelere öyle bir botnet yapıyor ki aklın hayalin şaşar. Benim de sitem var o kelimede. Böyle giderse Blogger'a taşıyacağım...

Anonim dedi ki...

hititajans önde gidiyor ama DEKAN nasıl bu kadar geride kaldı anlamadım.Hayret aslında 1. liği zorlayacak klasmanda bir isim

Anonim dedi ki...

Hele şükür...

http://www.r10.net/showgroups.php

Kalyoncu ve Felek28 bebesini şutlamışlar 11 gün önce son aktiviteleri forum bilmem ne değil burası be!

Anonim dedi ki...

Cidden modreatörler artık bazı şeylerin ipini kaçırıyorlar kendilerini forumun efendisi gibi görüyorlar .

Anonim dedi ki...

ben r10'u severim ama yönetimsel olarak size katılmamak elde değil.
modlardan 3 tanesi dışında alayı bi boka yaramıyor
radmin gibi 5 mod olsa yeterli saçma sapan kişileri mod yapıyor labidu radmin de garibim güveniyor labiduya.

radmin'e de seslenmek istiyorum; hiç bir forumda senin gibi bir admin görmedim, gerçekten çok iyi yönetiyosun foruma her zaman objecktif kararlar veriyosun.(çok ciddiyim dalga geçiyorum sanılmasın)