Sizde r10.net'te uğradığınız haksızlıkları yazın yayınlayalım

Haksız yere banlandızmı konunuzmu silindi yönetimin işine gelmeyen bir durumumu ortaya çıkardınız ancak olay hemen kapatıldımı gelin çekinmeden r10.net'te uğradığınız haksızlıkları
antir10net@gmail.com a anlaşılır bir dille edeplice yazın hemen yayınlayalım...

Böylece www.r10.net in gerçek yüzü ve yönetimdeki bir kaç çapulcunu gerçek yüzleri ortaya çıksın

antir10net@gmail.com

3 Temmuz 2009 Cuma

Anti r10 net tekrar sizlerle

Evet uzun bir süredir işlerimin yoğunluğu nedeniyle r10 u takip edemiyordum bir süredir tekrar takip etmeye başladım. antir10net.blogspot.com adresimiz birçok yerde bilinir hale gelmiş ben yokken, r10 daki labidu ve şakşakçı tayfası her zamanki gibi kendi beyinsizliklerini göstererek bu haklı hareketimize karşı çıkmış bu yazıları yazanın çekemeyen biri olduğu kanaatine varmışlardır. Beyinsiz insanların düşünme ve kanaata varabilme yeteneklerinin olduğunu görmek elbette bizi sevince boğmuştur.

Bu arada bir çok arkadaşımız yorum yazmış siz göremesenizde bana ulaşıyor yorumlar. Aralarında ''labidu gibi adam bu dünyaya gelmişmidir süper adam'' tarzında ufak saf kardeşlerimizden yorumlar gelmiştir. Hatta bir çoğu ''kendisiyle hiç görüşmedim ama yazılarından çok iyi biri olduğunu tahmin ediyorum'' yazmış :) Ahhh ahhhh şakşakçı saf ufak kardeşlerim 2 tane çalıntı dökümanı okuyup hemen adamın süper biri olduğuna nasıl kanaat getirdiniz anlamak zor. Millet 30 yıllık karısını kocasını tanıyamıyor bir cinnette birbirlerini kesiyorlar.

Neyse labidu hakkında bilinmeyen bazı gerçekleri açıklayacağım ilerki günlerde. Yönetime aldığı bazı adamların neden yönetimde olduğu ve bu becereksiz yönetim yüzünden r10 un yine saldırılar yüzünden kapandığı gibi konularıda masaya yatıracağız.

Hiç yorum yok: