Sizde r10.net'te uğradığınız haksızlıkları yazın yayınlayalım

Haksız yere banlandızmı konunuzmu silindi yönetimin işine gelmeyen bir durumumu ortaya çıkardınız ancak olay hemen kapatıldımı gelin çekinmeden r10.net'te uğradığınız haksızlıkları
antir10net@gmail.com a anlaşılır bir dille edeplice yazın hemen yayınlayalım...

Böylece www.r10.net in gerçek yüzü ve yönetimdeki bir kaç çapulcunu gerçek yüzleri ortaya çıksın

antir10net@gmail.com

22 Temmuz 2009 Çarşamba

R10 yine bildiginiz gibi...

Radmin yine her zamanki gibi ortalığı birbirine kattı herkesin yetkisini aldı hadi gençler tüm modlar hakkında şikayetlerinizi düşüncelerinizi yazın kimse banlayamaz dedi millet gerçekleri bir bir döktü banlanmayacakları için ama ne oldu radmin herkesin yetkisini geri verdi. Bu ne pehriz ne lahana turşusu anlamadık gitti. O kadar adam rahat rahat gerçekleri söyledi şimdi ise hakkında konuştukları adamlar yönetime geri geldi. O yüzden modlar hakkında gerçekleri anlatan kişiler bundan sonra her adımına dikkat etsin çünkü her an banlanabilirsiniz.

Gelelim labiduya kendisi konuların birinde ben bir daha yönetime gelirsem şerefsizim,onursuzum dememişmiydi ? Girin r10 da yönetim takımına labidu yeni rütbesinde yetkisi biraz kısılarak yine yönetimde. Bize yorum yapacak fırsat kaldımı kalmadı kendi ağzıyla şerefini onuruna hakaret etti. Z.YÜKSEL konusunda her ne kadar açıklama yapsada kendini haklı mı çıkardı ? Tabiki hayır hatta kendi ağzıyla borç para verdim kanım ısındı mod yaptım dedi. Birde diyorki Z.YÜKSEL zaten mod olma kriterlerini taşıyordu. Hadi be ordan Z.YÜKSEL kim dünkü ufaklık. Kimseye faydası olmayan forumu sadece ticaret için gelen biri. Yönetime alınınca çok iyi işler yapmışmış herkesin sorunlarıyla ilgilenmişmiş ulan zaten şu anda r10 da mod olmak için bilmem neresini yırtan birsürü adam var onlarıda getirsen mod yapsan belki Z.YÜKSEL den daha aktif olacaklar hatta çalışıyorlarsa istifa edip tüm günlerini r10 da modculuk oynamakla geçirecek o kadar çok adam var ki.

Neyse labidu yönetime bir daha gelirsem şerefsizim onursuzum demişti şu anda yine radminin saçmalıklarından biri olan süper mod kategorisine getirilmiş. İşe yaramaz çöp modlar abacus,tRn,EmirX,Dekan,Mois,Asi,Truelove halen yetkili. Kalyoncu ise süper moda yükselmiş gerçekten anlamak zor.

Labidu hakkında o kadar yazılan çizilen şey yönetimin fesh edilmesi hepsi çöpe. Zaten labidu yönetimini fesh ettim dediğindede gizli admin olduğu ve hakkında yorum yapanlarıda hemen banladığını hatta birde forumun yine onun yüzünden 2.defa hacklendiğinide unutmamak lazım. Bu adam herkesi ayakta uyutuyor. Ama şakşakçıları iş başında tabi. Biride gitmiş konu açmış labidu giderse bizde gideriz diye :) Yürü s*ktir git. Gerçekten bu tarz konular açan ve yorumlar yapan üyelerin beyinlerinin olup olmadığı konusunda ciddi şüphelerim var

Bu arada radmin yine atıp tutuyor yok havuz sistemi olacakmış cart curt hepsi yalan radmin yine herşeyi labiduya teslim edecek (ki bu kadar olaya rağmen) sonra yine ortadan kaybolacak. Silver gold paraları peşin alıp 1 ay sonra onaylayacak. Labiduda ortamın durulmasını bekleyip bu sefer kategori modlarını çıkarlarına uygun olarak yetkili konuma getirecek çıkarları sürdüğü sürece üst rütbelere kadar çıkaracak. Bu sırada labidu ile ilgili başka gerçekler ortaya çıkarsa yine konular kilitlenecek üyeler banlanacak bu böyle sürüp gidecek

Bu arada birde fahri mod rütbesi açılmış ve foruma son 1-2 yıldır uğramayan iki adam desparado ve whitekey getirilmiş whitekeyin haberi yoktur büyük ihtimalle böyle bir rütbe aldığından. Elvirs ve Ensarın ise galiba veritabanı falan bozuldu yetkisi alınamıyor artık son ihtimal bunu düşünüyoruz.

Bravo labidu şakşakçıları eserinizle övünün adamın zerre kadar umrunda değilsiniz (Labidu: r10 a sokayım) ama siz desteklemeye devam edin. Biz ise labidu hakkında her detayı, her bilgiyi ziyaretçilerimizden gelen kanıtlı mailleri burada yazmaya devam edeceğiz. Bu adamın ne mal olduğunu herkes sindirene kadar uğraşmaya devam edeceğiz

Bizi takip edin...

6 yorum:

Anonim dedi ki...

İşin yok mu la senin mal?

Anonim dedi ki...

Sanane gerizekalı. Gidin siz labidunun yanına. Yağcı beyinsizler.

yorumsuzuz dedi ki...

lan bu sitenin sahibine laf atanın dotune sokarım :D buranın sıkı takipçisiyim başarılar :D

Anonim dedi ki...

bence bu labidu ve radminin üyelere kurduğu bir komplo. casey filan hikaye. olanlara ve sonuca bakınca böyle birşey aklıma geldi. casey şimdi nerde a.q labudi şerefini ortaya koydu geri gelmem dedi ama sonra geldi. herşey beklenir bunlardan. alayı düzgün değil

labudi 2 kere şifresini çaldırmış. ulen hadi bir kere çaldırdın, şifreyi değiştirken hemen altında mail adresini değiştirmedin mi? böyle saflık olmaz. yalan

Anonim dedi ki...

R10 yönetimi ve üyelerinin %90 ı rezillik içindedir.
Konuları silişleri kitleyişleri veya kitlemeyişlerinde tamamen kendi çıkarlarını hedef almaktadır.
Kesinlikle kendi çıkarlarına olmayan bir şeyi yapmamaktadırlar.
Yanlız unuttukları bişey var Allah insanların Kalplerini tahmin ettiğimizden ve bildiğimizden daha farklı yaratmıştır.
Bu davranışlarıyla içlerinde her zaman bir rahatsızlık her zaman bir huzursuzluk yer edecektir.
Her ne kadar bunu kabullenmeselerde bu sitede ticari çıkarları için insanların ahını alanlar bu yanlışlarından vazgeçmedikleri sürece rezillik içinde yaşayacaktır.
Bu bloğun kurucusunu da bu sorunları dile getirdiği için teşekkür ederim.
Adeletsiz bir toplumda Adeletli insanları görmek güzel bi duygu.
Başarılar diliyorum antir10.

Anonim dedi ki...

Ah be brütüs labidu öpmüş şu adsızı.

Doğru söyleyeni 9 köyden kovarlar.Labidu denen adam şerefli olsa ettiği sözün arkasında dururdu.Dansöz ile arasındaki 7 farkı bulun :)