Sizde r10.net'te uğradığınız haksızlıkları yazın yayınlayalım

Haksız yere banlandızmı konunuzmu silindi yönetimin işine gelmeyen bir durumumu ortaya çıkardınız ancak olay hemen kapatıldımı gelin çekinmeden r10.net'te uğradığınız haksızlıkları
antir10net@gmail.com a anlaşılır bir dille edeplice yazın hemen yayınlayalım...

Böylece www.r10.net in gerçek yüzü ve yönetimdeki bir kaç çapulcunu gerçek yüzleri ortaya çıksın

antir10net@gmail.com

8 Şubat 2010 Pazartesi

Yeni modlar myqatsel, hun, kingmania

Evet labidu 2 sene sonra çalışmayan modları göndermeye başladı bunun haricinde dekan kendi isteğiyle ayrıldı mod kadroları açıldı. Merakla beklediğimiz konu acaba bu sefer labidu hangi saçma kişileri mod yapacaktı bu merak konusuydu. Bizim tahminlerimiz dolandırıcı doğan maner, yada 10 günlük üyelerden biri yönündeydi labidu bu sefer bizi yanılttı az da olsa eski üyeleri moderatör yaptı. Ama işe yaramayan üyeleri.

myqatsel: Forumda sadece silver, gold bölüme yani ayrıcalıklı bölüme paylaştığı 3-5 spam blog sayfası var başkada hiçbir aktivitesi yok forumda bile görünmeyen biri ve mod olmuş hayırlı olsun.

Kingmania: Tanımıyoruz maalesef birkaç konuda boş geyiklerini görmüşlüğümüz vardır mesajlarını aratın r10 a faydası dokunmuş bir insan değil.

hun: silver gold üyelik satarak trader kasan bir arkadaşımız bunun haricinde r10 içinde faydalı bir faaliyeti tespit edilemedi.

R10 için hayırlı olsun yeni işe yaramayan modlar... Labiduya sevgilerimizle....

9 yorum:

Adsız dedi ki...

Daha kimi mod yapaklardı anlamıyorum gerçekten. 3 arkadaşta da eleştirdiğiniz gibi beğenilmeyecek bir taraf göremiyorum. 3ü de bi' havalara girmeden, aktif şekilde çalışıyor.

Bazı yazılarınıza katılıyorum ama, herkes için boş,işe yaramaz yazdığında inandırıcılık azalıyor bilginiz olsun :)

İşe yaramaz insanlar dedi ki...

KingMania bu gün ilk hatasını yaparak benim konumu kilitledi bende gereksiz yere kilitlediği için -rep verdim oda yönetimin işine karışılmaz diyerek banladı bu gün itibari ile gerçektende dediğiniz gibi işe yaramayan bir kişi olduğunun farkına varmış bulunmaktayım.

Adsız dedi ki...

Şimdi bakalım: myqatsel bir sürü ücretsiz script paylaşmış, iyi bir insan. kingmania'yı göremiyorum forumda gerçekten. Hun ise silver/gold yapıyor milleti, trader kasmış ve 600+ trader yapmış. Güvenilir bi insan. İlla olması gerekmezdi ama alternatif olmayınca? Trader de güven vermiş, mesaj sayısı da. Aynen, herkesi işe yaramaz olarak gösterirseniz gerçekten inandırıcılığınızı kaybedersiniz. HititAjans var; gerçekten BOŞ! bir insan. Para herşeyin anahtarı! Moderatör olmak için ne gerekiyor onu bile bilmiyoruz, moderatöre -rep veremiyoruz! Ne kadar adaletli?

Adsız dedi ki...

Hun gerzeekşii itrader kasar ancak bebeler bebeler :))))))))

Adsız dedi ki...

şuan üçü çok hızlı şekilde çalışıyor git gide anti r10 dan uzaklasıyorum

Antir10net dedi ki...

''şuan üçü çok hızlı şekilde çalışıyor git gide anti r10 dan uzaklasıyorum''

Bunlar ilk hevesler, tüm moderatörler ilk 1-2 ay aktif olurlar sonra onları bir daha göremessiniz, şu yerden yere vurduğunuz hiçbirşeyle ilgilenmiyor dediğiniz hititajans, abacus gibi modlarda ilk mod olduklarında arı gibi çalışıyorları ama 2-3 ay sonra foruma bile girmemeye başladılar. Ayrıca kimsenin sevgisini kazanmaya ihtiyacımız yok bizi şakşaklamanızada gerek yok, biz gördüklerimizi söylüyorum inanıp inanmamak küfür edip etmemek size kalmış...

antir10net.blogspot.com

Saydax dedi ki...

Hun beni ve arkadışımı banladı neymiş multi üyelik yapmışım ben arkadaşlar sorarım size ben denizlideyim arkadaş belcikadan üye oluyor ve giriş yapıyor sizce bu saçma değilmi bana bi yol gösterin nasıl geri alırım üyeliğimi

Adsız dedi ki...

Hun ne kadar saygılı birisi olduğunu kendi sitesin de bir kez daha sergilemiş oldu. Yok mikinde değilmişte yok bilmem neymiş de ulan madem r10'da yöneticisin neden gerzek gerzek konuşuyorsun senin işin üyelerin yardımına koşmak forum da olmasa bile tabi ki msn üzerinden destek vereceksin sonuçta orada moderator olmuşsun. Destek vermek istemiyorsan bırak yetkini git orada bir çok insan senden daha iyi görev üstlenir buna adım gibi eminim. Günde nereden baksan r10 için 2-3 işlem yapıp her zaman ki gibi adam banlayıp kendi işine bakıyordur. Gerçekten bir tarafları kalkmış BUNUN mod olunca.. Allah'tan dileğim tez vakitler de tatsız bir olay yaşarsın da o mod yetkin alınır elinden sonra sap gibi kal r10 da.

İşte r10 moderatorü saygısız HUN'un yazdığı saçma makale

http://www.muyat.com/2010/04/msnim-r10-sorunlar-destek-hizmeti.html

Labidu bunları görüpte müdahale etmiyorsa Yazık o zaman bu r10'un haline gerçekten :S gerçi labidu'nun da foruma uğradığı yok ya :) radmin'de onu boş boş moderator sorumlusu olarak tutmaya devam ediyor işte.. Nasıl bir yönetim tarzına sahip r10 çözemedim daha..

--

myqatsel'e gelecek olursak Allah var 1 yanlışı dışında o elemanın bir yamuğunu görmedim işini gayet iyi yapıyor. Tabi sadece şu var hepsi Labidu'nun yalakaları bu açıkca bazı konular da dikkat ediyorum çok belli oluyor..

--

kingmania ise mod olmadan önce de sonra da kendisini r10'da pek göremiyorum daha doğrusu hiç görmüyorum desem yeridir :) ne iş yapar ne eder hiç bilmiyorum.

Adsız dedi ki...

r10'a faydalı şeyler paylaşan kişiler mod olmuyor. sadece forumda kalma süresi yüksek belli bi prestij barajını geçmiş kişiler oluyor. hun'da bence problem yok ama diğer 2 elemanda haklı olabilirsin